Natt svart..

Totalt tappat lusten på att blogga, mensen har kommit igen, och jag har inte blivit speciellt positivare sedan förra gången jag bloggade. Nu var jag nog duktig på att överdriva. För jag har faktiskt varit ledig tre helger i rad. Så underbart SKÖNT!! Första helgen var jag och Johan ner till götlaborg och sov i syrrans blivande lägenhet och gick på karins 30 års fest, vi hade en perfekt city helg med massa god mat och vin. Och dom här två helgerna har jag vart hemma i VACKRA, underbara Dalarna, umgåts med alla som betyder så mycket för mej, myst och bara haft det bra, ytteligare en 30 års fest. Carro du var helt GRYM!!

Nu väntar två veckors hårt jobb.. Två helger och höstiga promenader, det är min plan just nu.. Nyss ätit godis för att jag kände mej så deppig.. Typiskt. Jag ska ju inte!! Men men, gott var de..!

Roligare än så här blev jag inte, det har hänt massor i mitt liv, men jag orkar inte riktigt dela med mej. Hi hi.. tjii fick ni! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0