Mamma!

Var hem till Dalarna i helgen, och mamma satt och kollade på syrrans blogg och sen min. Suck hos dej är det alltid nattsvart. Så mamma det här inlägget skriver jag till dej!! Nu är det inte nattsvart längre! Tusen tack för en hälig helg hemma, vi åt varmamackor, drack vin, myste med kusiner, tog promenad, drack glögg och peppar kakor och bara hade det mys. Jag läääängtar tills julledighetern, för då kommer jag hem igen! Då blir det massa MYS!!

Syrran har flyttat ner till Göteborg, lite väl långt bort.. Men men, huvudsaken att du trivs.. & vem skulle inte göra det MITT i stan.. ;) Underbara tanke.. Själv sitter jag själv i Sigtuna.. Inte lika spännande, trots att jag älskar Sigtuna..!!

Igår gjorde jag världens godaste paj. Köttfärs, fetaost, bacon och kantarell paj. Med ett täcke av creme fraich & ost. Sjukt god blev den.. Mmmm!!

Snart kicka ut röven för en promenad, skönt med luft. Sov 14 timmar i natt.. Klockan 15.00 till jobbet för att jobba kväll..

Lady gagas- Bad romance.. Sjukt bra.. ;)


Kommentarer
Postat av: mor

nu blir det tisdagsmys!!!! handla, stryka, dammsuga.

NEJ bara handla och sedan soffan med ostkrokar det blir bättre.

2009-11-24 @ 17:22:10
Postat av: Jag

Åååå Va mysigt!! Jag vill också ha! Jag har i alla fall satt upp kransen och lagt på presseningen. Kranser blev jätte bra!! Tusen tack! Idag blir det promenix och sen jobbet.

2009-11-25 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0