Mmm Marabou!!



Jaa Det blev ett spontan besök till Grönalund!! & på första försöket lyckades jag vinna den här! Ha ha. Jag blev GLAD!! Blev lite överasskad så knappt en reaktion bjöd jag på.. =)

Vi har haft en riktigt bra dag!! Den enda vi kanske har ihop på TRE veckor om jag får klaga lite!! Den här veckan har ju Johan vart borta 5 dagar, och i morgon åker han igen, ååå då kanske han blir borta i 11 dagar!! Jag kommer DÖÖ & gråta av Ensamhet..!

Jag jobbar Lör & Sön.. Och Johan ska på personal grillning, så det är ju ingen idé att åka hem!!
Är inte helt nöjd med JOBB 5 helger AV 6 !!

När man väl blir ledig vill man ju göra allt, träffa vänner, åka hem till smb, Familjen.. Träffa Johans syster & familj..

Men hur trycker man ihop allt det på EN helg??

Jaag är inte bitttttter....! Men det funkar inte riktigt..
Nu ska jag njuta av kvällen med Johan.. och äta choklaaad. Hörde du hanna? He he..

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Du är en riktig taskmört tycker jag, riktigt riktigt elak! Till råga på allt har jag varit riktigt choklad sugen den här helgen och gnällt, annars går de ganska bra är lite små sugen ibland bara men som sagt denna helg har de varit värre och så skickar du en sån där bild!!! Jaja,jag ska allt komma ihåg jag....haha...



När är du ledig nästa gång då, kunde ju kanske göra dig lite sällskap nu när Johan är borta så länge (om du nu förtjänar de)??



Grattis i alla fall till vinsten, frossa åt mig också.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-05-10 @ 22:10:34
Postat av: Jag

He he he.. Jag tänkte verkligen till när jag skickade den till dej.. Oj oj oj.. det va lixom självklart att du skulle ha bilden! =) Joo Jag tänkte på det jag med..! Mamma ringde och sa att hon och mormor och morfar kanske kunde komma ner.. Men jag vet inte ännu hur det blir!! Jag är bara ledig fredag den här veckan! Jobbar 52,5 h..!

Vi får höras om de! Kraaaaaamar!

2009-05-10 @ 22:34:14
Postat av: Maria A

Grattis till vinsten, vilken tur !!!!

Låter som om du jobbar och sliter som en toook...hugaligen.....¨du har fortfarande inget förslag på ngn duktig och trevlig tjej som skulle passa här i växeln!! Vad gör Ansi!!????

Ha det såå bra

Kram Maria

2009-05-11 @ 09:37:33
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Grattis till choklaaan...fanken va gott!!..du jobbar och står i ser jag, fem helger av sex...du har inte tråkigt du heller. Hade du jobb i sommar? du får GÄRNA komma hit ;)

Ha de o va rädd om dig!

Kraaaam

2009-05-12 @ 15:00:31
Postat av: Jag!

Heej Maria & Johanna, Jaa nog jobbar jag mycket allt, det är kul när man är där, men just privat livet och vännerna åå familj halkar efter. Och jag saaaaaknar det sociala!! De är tråkigt. Jag har funderat på och funderat om jag ska jobba, jag kan inte riktigt bestämma mig, men jag tror att jag vill va ledig! Det vore såå himla skönt att få va ledig i 5 veckor!! =) När man vet att man ska jobba resten av vintern! Men jag hörde att Anneli skulle jobba i alla fall, och hon passar nog skit bra! Jag saknar er! Kramar!

2009-05-12 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0