Jävla Lapp Lisor!!



900 kr i P-böter!! Blää, och precis samma dag som ekonomin började ordna upp sig! Fick nämligen 1,5 månadslön igår.. Men så åker man på böter!! TYPISKT!!

Åkte i alla fall och tröst shoppade på Arlanda stad..
Blev en Underbar handkräm som luktar cocos, en ny ögonskugga, ett puder,
& så tog jag en dropp in tid vid frisören och slingade mitt hår.

Ååå jag blev nöjd, det ser naturligt & lite sommar fräscht ut..

Idag hoppas jag på lite sol innan jobbet..!
Väntar bara på att den ska nå vår veranda.

Fick sms av Ansi idag, hon och carro ville komma hit i juni !!
Hoppas bara att jag är ledig, tror att jag bara är ledig 20 -21 då det är midsommar! Och då vet jag att Carro och Jerry har fest som jag inte kan gå på för jag jobbar midsommarafton!! & sen är de drakbåten 6 juni som jag också missar för att jag jobbar!

Förlååt, men jävla skiiiiit jobb att man ska jobba så mycket helger!
Jag vill ha ett privat liv också, inte bara ett jobb.

Den här helgen är jag ledig! Men då jobbar jag fredag kväll till 00.00 & jag förstod att det skulle bli så!! Så då kan jag endå inte åka hem till Dalarna förns på Lördagen, och hur många hinner man träffa på en kväll??

Lite bitter är jag!
Annars hade man ju kunnat träffa familj ena dagen & vänner den andra!

Blä, nej goo och glad kex choklad.. Jag är inte bitter!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så det är inte bara jag som råkar ut för de jävla lapplisorna? Tror de har en anställd för att BARA följer efter min bil...

Ha en bra vecka!

2009-05-27 @ 21:07:46
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0