I MORRON KOMMER MAMMA!!

Jag är fortfarande själv, Johan blir nog borta heela veckan!! Men i MORRON KOMMER ÄLSKADE MAMMA!!  Underbart! Jag är såå glaad, det har blivit mycke ensam tid och jobb på senaste tiden. Två nätter i rad har jag somnat vid 20.00 tiden, igår hann jag se lite av färgan innan jag slockna i soffan. LITE trött kanske??

Men nu ska jag bara jobba kvällen.. ( 15.00 - 23.30) SEN är jag ledig i två dagar & mamma kommer hit!! Då ska vi göra stockholm eller uppsala, grilla & fika nere i Sigtuna.. Jag hoppas på fiint väder, men det verkar inte som vi kommer få det. Älskade syster drar på Båt luff i dag i Grekland. Hon lyfter från Arlanda om ett par timmar, jag VILL också åka!!

Jag längtar redan efter en utlands semester och härliga varma dagar, middag & vin på kvällen. Mmm.. Då är livet som härligast!! Plus att jag läääääängtar efter mina VÄNNER & Mina NÄRA !!

Livet är inte roligt om man bara ska jobba & aldrig få träffa dom som betyder MEST!! Missförstå mig inte, jag trivs med jobbet. Men hade inte riktigt räknat med alla dessa helger! Då kan man ju inte be nån komma hit, och man kan inte åka HEM hem!! Det krävs lite mer planering!! Nästa gång jag är ledig helg är den 23 maj & då kan inte mina vänner i stället. Så JUNI blir nästa gång vi kan ses, vilket känns PISS!!

Och ska jag klaga lite till så funkar TRE sjukt dåligt i Stockholm!! BLÄÄ!! Det står jätte ofta endast nödsamtal!!
Och sitter man själv vill man ju kunna ringa i alla fall! Men icke!!

Slut klagat på mej... ! Hanna & Daniel, vill ni komma hit på Söndag kanske??


Kommentarer
Postat av: Carro

lägg in lite bilder, vill inte bara höra om vad som händer vill ju se lite bilder å.. :) Saknar dig.. puss

2009-05-05 @ 21:36:27
URL: http://hane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0