Feber!! =(

Igår på jobbet kände jag mej helt svimfärdig.. Jag var sjukt trött i kroppen & darrig. Men jag körde på som en tok så jag inte skulle bli trött!! Skulle få gå hem en timme tidigare, men det slutade med en kvart.. Gick till Apoteket och köpte Berocca c-vitamin och en ask IPREN!!

Så kom jag hem, tog febern 39 grader!! Jag som aldrig brukar få hög feber!! Bara små feber.. Inte konstigt att jag kände mej så dålig. Tog täcket ut till soffan och somnade på en gång!!

Så ringde jag Jossefine och sjukskrev mig. Tur att vi bara hade 7 pers som skulle konferera i morgon! Hon var så sööt och sa att jag inte kunde ha valt en bättre dag att bli sjuk på. För nu har vi stängt i två dagar, så det skulle va lugnt idag. Sköönt det..! Så idag är det bara sooova som gäller, sen är jag ledig i två dagar, så det läär bli viiiiiila...!

De får bli sängen hela dagen.. Men nu vill jag verkligen ha hem Johan så han kan tycka lite synd om mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0