VÅÅÅR STÄDNING?

Eller kanske vi ska säga städning från det att Johan var Fem? Eller hans ex? Herreguuud va skit vi har SLÄNGT, bara Johans & kexets saker. Blää Säger jag! Men nu är mycket av det gjort. Vi har nämligen SLÄNGT saker som ryms i TVÅ stora skåp BILAR.. 

He he. Jag skämtade med Johan och sa.. Hade jag vetat att det var så här mycket, hade jag nog gjort slut i stället...!

Vi snackar alltså sjuukt mycket grejer, gamla strumpor, kalsonger, jackor, cd spelare, telefoner, soffor, pantburkar, golfklubbor, väskor, en hel frys med vinbär, rabarber, blåbär, 3 kg renskav, lax! ,glödlampor, kartonger, cd skivor, videor, cd växlare, bord, stolar, googels, täckbyxor, glasögon, filofax, skrivare, datorer, handdukar, täcken, kuddar, tyger, kläder, sladdar & laddare till förbannelse... Aaaa men ni förstår! Saker som stått i ett förråd, sedan TIO år tillbaka..(MINST) & allt har bara stått och tagit plats, för det är verkligen bara skit!! Som man aldrig kommer att använda igen. Fatta va sköönt det ska bli när det är klart!! Slipper jag bry mig i det nå mer!

Jag älskar att slääääääänga! Jag vet inte hur mycket jag har slängt sedan jag och Johan blev tillsammans. Fattar inte hur han / dom kunnat samla på sig allt!! Mest Johan, men det har också varit mycket som vi inte vet vart det kommer ifrån!!

I morgon blir det att fortsätta, garaget är klart, men förrådet är INTE klart!!

Nu dricker vi kall öl, & har nyligen ätit tacos!



                                         
        

Så vill jag bara säga att dom här bilderna är tagna på SLUTET, varken förrådet eller garaget gick att gå in i överhuvudtaget tidigare.


Kommentarer
Postat av: Jag själv..

Guuud va jag är bra!

2009-03-26 @ 20:48:48
Postat av: Hanna (Kusin)

Jag vet hur de är har rensat en massa kartonger hemma hos mamma, fy fan va skit man samlat på alltså men nu är de borta, så jävla skönt!

2009-03-26 @ 22:06:34
Postat av: Sofia

Duktig du är =) Ha en bra helg!

2009-03-27 @ 07:40:45
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Jag

Hihi. Tack!! Jaa jag vet, men det här är ju inte ens min skit. Men det är endå dags att ta tag idet. =) För nån gång lär det ju göras! När kommer du till V-ås igen??

2009-03-27 @ 09:20:53
Postat av: Johanna

åå nu fick ja lust o rensa och slänga...hmm undrar varför??, tack Anna...du gav iallafall mig inspiration till o röja :) hörde du att Maria är riktigt risig, tror Mona skulle ringa dig och höra ifall du vill jobba nästa vecka, vore kul!...fast jag förstår om du tycker det blir mycket åkande. Ha en mysig kväll! kram

2009-03-27 @ 17:38:23
Postat av: Hanna (Kusin)

Nä säg inte att du ska åka hit när jag åker hem så vi går om varann igen :)

Jag åker hem på söndag eller måndag så då får du komma och hälsa på!

2009-03-27 @ 20:25:13
Postat av: Jag

Hej Johanna! Jag hörde det!! Men det blir svårt nu när jag ska på möte på tisdag, åå jag lär ju ta det som prio ett, när det är ett riktigt jobb!! Men samtidigt, en hel vecka, det är pengar & trevliga jobbarkompisar!! Usch, får beslut ångest!! Jaa rensa och slääng det kan jag rekommendera, det känns såå bra efteråt, vi har kört hela dagen idag med!! =) Funderar på om jag ska ta ons, tor, & fre..!! Vem jobbar då? Kramar!



Ååå Svar till Hanna! Jaaa det vore tyyyypiskt! vi får höras på telefon, längtar efter er!

2009-03-27 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0