Onsdag & Jobb..

Huvudvärk har jag nu!! Johan sa åt mig igår, herregud jag vill inte va tillsammans med dej när du är 85 år. För HUR ska du låta då när det är alla möjliga fel på dej nu. Alltid är det nått. Och jag håller med honom. Guuud va dryg jag är!! I går hade jag mensvärk och ont i ryggen, och idag är det huvudvärk som spökar.. BLÄÄ!! Jag blir trött på mig själv.

Sen ringde carro nyss & ville ha med mej på body pump.. & min första tanke är bläää. Usch jag vill verkligen inte gå på gruppträning!! Det är inget för mig, och nu är jag väl tillräckligt gammal att bestämma själv, vet att jag verkligen inte vill. Borde är en annan sak, men vill. NEJ jag vill verkligen inte!!

Igår gjorde jag och Johan fin middag, eller JAG gjorde till oss och mamma & pappa..Det blev sjuukt gott, jag lyckades VERKLIGEN!! Både mamma & Johan sa flera gånger Gud va gott..! Så drack vi varsitt glas rött, och såg film. Super mysigt!! Jag kommer verkligen lääängta ihjäl mej nu ett par veckor.. Första veckan ska väl gå bra.. men sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0