Sol Sol Sol...!

Jaaa, idag har jag inte haft tid med att blogga. Jag och Johan åkte till Katrineholm i morse och fixade Johans bil, eller ja fixa och fixa den står kvar där, för att den inte gick att fixa. Men Johan har tvättat & putsat på den i säkert 4 timmar, och jag har dammsugit och torkat den invändig. Nån som vill köpa en volvo?

Jag var ut på promenad i vårsolen, guud så sköönt!! Men rätt kallt i luften ändå. Sedan bjöd Johans pappa oss på lunch. Tack! Och nu i kväll fick vi även middag hos Johans mamma. Vilken lyxig dag!

Igår var vi alltså i Stockholm & i Uppsala på IKEA.. Jag köpte ingenting! Det var urplockat och tråkigt. Dom ska få ett nytt Ikea nu i april, så det var rörigt och då infann sig inte riktigt min köplust. 

Vi fick föressten förlovnings present av Johans Mamma & Arne idag! Tuuusen tack! Bidrag till nya möbler, kanske. ;) & av mamma & pappa får vi en stor vit sängkappa till nya sängen! Perfekt!!

Hmm. Vilket tråkigt inägg jag bjöd på.. Men det blev inte bättre än så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0