Rastlös!

Idag är det första dagen på över en månad som jag är själv, & då blir jag så sjuuukt raslös!! mina tankar snurrar och snurrar, jag vill va kreativ, jag vill göra något roligt, jag vill LEVA... Jag vill flytta, fixa, inreda.. Starta eget, sticka utomlands.. Mina rastlösa dagar dom är inte att leka med. Allt ska ske NUU, helst på engång!!

& när jag inser att ingenting händer, vill jag bara deppa ihop, äta godis eller dricka vin!

INGEN ser ju till att sakerna händer åt mig!! Så det kanske är dags att ta tummen ur, och göra något, vad som helst.

Så vill jag alltid förändra mig själv sånna dagar. Typ gå ner 20 kilo, slinga massa slingor i håret, & skaffa sjukt coola kläder & massa nya härliga vår skor.

Åå bara se sjukt cool ut, så som jag aldrig sett ut!

Nää nu längtar jag efter charterhjältar!



Jag bjuder på den här dubbelhakan.. ;)

Hade jag strräckt på mej & putat lite med läpparna, hade jag vart sjuuukt snygg..!


Kommentarer
Postat av: sofia

Tycker du var fin jag =) Ryck upp dej hehe =)

2009-03-23 @ 21:56:53
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Johanna

vadå...hade varit snygg...du ÄR ju snygg ju!

Kram

2009-03-24 @ 14:25:12
Postat av: Anna

Haha.. Neeej! Men tack Johanna! Nu blev jag extra glad!

2009-03-24 @ 21:45:05
Postat av: Johan

Klart du är snygg varför tror du jag är tillsammans med dig :/

2009-03-24 @ 21:57:09
Postat av: Jag..

Hahaha, Tack!! Själv tycker jag att jag mest liknar en gris på det kortet.. =)

2009-03-24 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0