Ni blir fler!!

Mina Besökare Bara stiger, jag blir bara tråkigare, inga bilder & inget kul.. Men tack för att ni kikar in. Men lite fler kommentarer kan jag väl få!!

Idag ringde en tjej och ville att jag skulle komma på en jobbintervju. Också ett väldigt bra jobb, så jag skuttar lite på rosamoln nu...! Hoppas hoppas hoppas. Båda jobben jag blivit erbjuden, är riktigt bra jobb!! Fem stjärnigt är hotellet tex. som Josefin hörde av sig ifrån. & det jobbet som ringde idag är heller inte helt fel. Nu håller jag alla tummarna att nått av dom ska bli mitt!!

Jag & mamma tog oss en promenad ner till ica idag & hyrde film. Vi ville hyra rallybrudar men den kommer in i morgon, så mamma ska hyra den till i morgon kväll i stället. & idag blev det Maria Larssons Eviga Ögonblick. Den va rättså bra, jag och Johan försökte kolla på den förut, men då stängde vi av efter 20 min. Men idag gick det bättre!!

Nu dags för sängen, så jag är pigg imorron! Jobba!! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en bra dag!

2009-03-11 @ 08:20:58
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja man blir mer motiverad till att blogga när man får kommentarer.. =) Har din dag varit bra?

Min har varit ok, fått sova ut och nu har huvudvärken släppt..



Ha d bra, kram

2009-03-11 @ 17:47:29
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0