Helgen, Fest, Bakis & Tenta.

Jaa helgen har varit riktigt bra! I fredags fick vi hem sängen, härligt!! Johans kompis kom & lagade mat, dom drack massa öl och kastade pil. Jag hade ganska så roligt åt dom. Speciellt på natten då dom kom hem, herregud.. Dom fnissa som två små flickor. Jag låtsades att sova, men egentligen låg jag och skratta åt dom... =) På lördagen skjutsade vi honom till tåget & fixade allt inför hemfärd. Blev en hel del saker, visste inte hur länge jag skulle va här då.

Vi kom hit vid 17.00 & carros fest började vid sex. Stressade liiite men vi hann!! Festen var super lyckad & alla hade nog jätte kul. En hel del människor, ca 35 pers i carros & jerrys tvååa. Tur att dom gjort iordning sällskapsrum i källarn! Vi lekte en massa lekar, uppdelade i fyra lag, där vi som är närmstavänner var lagledare, KUL!! På schemat stod nynningslekar, guitar hero, kasta pil & frågesport. Såå kul!! Tyvärr stannade kameran hemma.. Synd för er!!

Men bilder kanske kommer från carro sen!!

Igår var vi bakis, och pluggade Johans tenta, Jag är snart marknadsekonom..! Eller inte.. men intressant är det.

Sen smsade Maria från jobbet, och sa att dom skulle sticka till Thailand, Tänk va härligt ni kommer få!! NJUT!! & då ska jag få passa på att jobba 12 dagar. Wiiii, underbart med lite extra pengar. Kan ju säga att det är mer än välkommet då båda är arbetslösa, och Johan är helt utan inkomst. Perfekt då Johan endå sticker till Frankrike på fredag.

Nu ska jag fixa iordning mej, laga mat & sen sticka till carro en sväng.





Kommentarer
Postat av: sofia

Tack tack =) han är en riktig goding hehe.

2009-03-02 @ 14:54:47
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0