Helgen är välkommen!!


I Torsdags körde jag och carro ett hårt boxersize pass, idag har jag sjuuuk träningsvärk. & igår beställde jag semeltårta så mormor & morfar kom hit och fika. Sen åt vi grova baguetter m. kräftstjärtar och vitlöks creme frache. MUMS!! Ett och annat salladsblad och nån tomat skiva fick också slinka med.

Sen la jag mej i soffan med ett glas rödvin, kollade på hockyn som inte var mycket och se. Leksand förlora!!

Åå sen blev det sängen före 23.00, Heeelt slut efter en jobb vecka. Jag är inte van att jobba!!

Nu läääängtar jag hem till oss & massor efter Johan.. Han åker ifrån Frankrike idag!!
Men jag har en hel jobb vecka kvar!!

Så än får jag inte åka hem..!!

2,5 vecka ifrån varandra, det har aldrig hänt innan.

En till sak, snälla, snälla kan inte snön smälta bort!! NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0