Här händer det grejer!

Städningen & plockandet fortsätter, tror tillochmed Johan tycker att det är skönt att slänga!!
Hi hi..

Det är fortfarande sjuk mycket grejer han samlat på sig!
Jag ska få honom att svära under ed, så han aldrig blir en hamster igen!

Jag har slängt dom gamla vinterskorna & lite kläder!

Nu ska jag sätta in massa kort i Album, & Johan sitter och syr! Hahaha.

Lite söt är han allt!


Sålde förressten sängen på några minuter! Satte ut den på blocket. Hela sänggaveln & madrassen för 500 kr!
Jag blev mailbombad!!

Nu vill vi bara få bort lite elektronik prylar, en hylla, soffbordet, crossutrustning, en glass frys, ps2 spel, bärbar CD, biljardbordet, & lite annat. Intresserad?

Mejla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0