FREDAG!!

Äntligen FREDAG!! Ååå i dag ska man få åka hem till Eskilstuna igen!! En dag kvar att jobba sen HEM!! Det känns helt underbart att få komma hem till vår lägenhet igen. Jag har inte varit där på TRE veckor.

Ikväll ska vi få komma på mat till Linda & Magnus. Passar perfekt att få komma ikväll, då vi åkt halvvägs..! Dom skulle fixa mat och efterrätt & jag har beställt tårta som jag tänkte ta med..!! Princess tårta! Gott gott.

På måndag & tisdag ska jag på mina anställningsintervjuer, gissa om jag är nervös!

I Onsdags var jag & Johan, Carro, Jerry, Ansi & Tobbe på Thea & tages, goood mat & Viin!! Sen gick vi hem och spelade Med andra ord, och drack lite till. Jag va den enda som skulle upp och jobba, så jag var väl lugnast. (Av Carro, Jerry & Johan..) Ansi & tobbe skulle sova vid TIO, där har vi pensionärerna!! He he. Men det var kul att dom va med och käka!! Jag hade iallafall en super trevlig kväll mitt i veckan. =)

Ååå så var jag rätt trött på Torsdagen.. =) Somnade vid 21.30.. Så jaa där var jag pensionär.

Nu ska jag snart dricka kaffe & jobba vidare! Hanna & Loviza kommer idag efter lunch på fika!!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Nu är väskan packad, ska bara packa in allt i bilen, de är ju en del eftersom vi ska stanna en vecka, sen åker vi så vi ses snart!

2009-03-20 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0