Farbror Polisen!!

Igår kväll var jag själv hemma, Ååå då var det självklart världens liv här!! En karl som låg och skrek i 6 timmar! MINST, jag somnade vid tre när Johan kom hem, då skrek han fortfarande!!

& sen var det folk som festa & bråkade så dom stod och skrek på varandra I trappuppgången. Säkert kvinno misshandel, för han höjde handen, och hon stod utanför och grina när Johan kom. (Jag kolla i dörren, nyfiken som jag är.)

Så nu är farbror polisen här med block och penna! Just snyggt, för vi skulle få hit ett par som skulle komma och kolla på vår soffa! Så när dom kom stod polisbilen utanför, eller ja den står där än...!

Tror ni dom vill ha soffan? Sen väntar vi på en Dam som ska hämta sängen!

Såå nu vill jag verkligen flytta!!

--------------------------------------------------

Efter ett tag kom det en till polisbil, och jag blev rädd att det hänt han som skrek så mycket något.. Ååå jag inte gjort något! Men Johan sa att han brukade skrika så där ibland. & det kommer jag ihåg att han sagt.

- Ibland låter det som en gubbe ska dö där uppe! Det lät ialla fall sjukt läskigt & det lät som han var i vår lägenhet!!

Så jag skulle aldrig vågat gått upp endå! Dessutom har dom en läskig kamphund.. Huuu. Nu luktar det sjuukt mycke vitlök här, Mums!! Blir Fläskytterfilé igen, m. Grekisk vitlök & svamp!

Kommentarer
Postat av: emma

ska ni flytta? Var har du fått jobb?? nyfiken emma =)

2009-03-29 @ 17:50:54
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: Carro

haha varför skulle de inte vilja det bara för att det står en polisbild utanför?! Var det deras argument? Lr fattar jag fel?

2009-03-29 @ 18:01:35
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Jag

Nää. skulle dom låta bli att köpa den beror det nog på soffan i så fall, Men folk har ju fördomar, om man bor i slumen kanske det är en sunkig soffa! Fast dom tyckte nog att den va helt okej. =)

2009-03-29 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0