Det blev en bra dag!!

Mormor & morfar har varit här och vi har fikat, sen har jag och mamma sett på charterhjältar här på datorn.

Ååå så fick jag ett glädjande samtal!! Min kusins fru Johanna ringde mej och hennes syster Josefine ville prata med mej, angående jobb. & det är inte vilket jobb som helst, jag blev väldigt GLAD!! Också ett jobb som innebär flytt, men det känns inte främmande!! Jag skulle mer än gärna ta det jobbet, så nu håller jag alla tummar att det blir så. Jag ska åka dit vecka 13 då jag jobbat klart här. Spännande spännande... & jag blev så glad att dom är så snälla och tänkt på mej!!

Iiii. Blev jätte ivrig och vill börja jobba/flytta på en gång! Det är världens merit!!! Blir helt nervös, trots att det inte alls är klart än, allt kan hända.. Men det skulle va så KUL!!

God natt allihopa nu kan jag va lycklig ett tag... Jag har något att se fram imot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0