Anställningsintervju!!

God Morron!! Idag ska jag på anställnings intervju.. PIRRIGT!! Jaa ska vara där vid nio!!

Förlåt för mitt dåliga skämt igår, he he. Jag trodde nu skulle fatta ironin när jag skrev skilsmässa.
Men sanningen va faktiskt att vi tvätta & jag hittade ett par trosor. & det var tur att jag inte är så svartsjuk, för hade jag varit de, hade det kunnat bli en stoor scen!

Men jag fatta rätt snabbt, att det var mammas trosor jag fått med mig hem.

Så mamma jag har snott dina trosor!

Johan sa bara, Tur att du visste att de var hennes, annars hade jag stått där som ett fån, och inte vetat vad jag skulle säga.

He he. Dååligt jag vet.. ;)



Kommentarer
Postat av: sofia

Okej... Ha en bra dag, och lycka till!!

2009-03-23 @ 07:58:25
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad härligt! På vilket ställe var du? Jag har funderat på Lassi...?

Om det blir en resa i år så blir den absolut dit. :)

2009-03-23 @ 08:48:00
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0