VILL UTOMLANDS NU!!

Jaa det vill jag! Linda & Magnus är i turkiet, dom har 30 grader varmt på kvällarna! Ååå underbara tanke, här har vi 10 grader och det regnar & är kallt.. Burrr.. Ååå jag jobbar hela helgen. Jag lääängtar bort till värme och underbara slappa dagar i solen. Färsk frukt, bada i havet, härliga middagar, mys vid poolen, och vin efter en dag i solen. Gaah.. Att det kan va så underbart.

Igår när jag var på jobbet, kände jag en sjukt otäck känsla. Jag satt mej och framför mina ögon kändes det som om världen på nått sätt föll. Det är svårt att förklara med det kändes så i nån sekund. Att framför mina ögon rasade bilden av rummet jag satt i. Jätte äckligt. Och i natt vaknade jag av en panik känsla, jag hade tryck över huvudet, drömde att jag var på jobbet, gick på toa, trodde jag skulle svimma, men lugnade ner mig, svettades som en tok och somnade.

VAD HÄNDER?? Idag är jag ledig och jag tror att allt känns normalt igen, men det var så läskigt!!

Kvällen igår var bara bra, vi kollade på fotboll och åt pizza.. =) Och somnade tiiidigt. Idag är Johan och jobbar, å när han kommer hem ska vi nog åka till IKEA..! Vi ska köpa en ny tv bänk och ny tv.

I måndags var jag med cicci till täby gallerian och shoppade efter jobbet. Då shoppade jag bara strumpbyxor till jobbet, men jag blev riktigt sugen på att shoppa igen! Var ett tag sedan jag köpte något till mej själv!!

Nästa vecka har Johan en veckas semester, eller han jobbar en dag till å så är han ledig  i 9 dagar. Härligt för honom, jag har bett om en dag ledig, så vi får måndagen ihop!! Det ska bli skönt, då hoppas jag på fint väder så vi kan gå och sätta oss på nån ute servering och bara njuta och äta god mat! Åå det känns skönt för då får jag sällskap på kvällarna.

Jobbade förra helgen på drakbåten, jobbar till helgen, jobbar midsommar, ledig lör & sön, & jobbar Ludvika festen. Behöver jag säga att det ska bli skönt med semester så man kan få sitt sociala liv tillbaka?? Nu låter de som jag klagar på jobbet igen, men så är de inte jag tycker om mitt jobb och mina arbetskompisar jätte mycket! Men jag har nog valt lite fel yrke, för jag vill kunna va ledig på helgerna! Åå träffa vänner och familj som betyder mest för mig!!

Inte ha en enda helg ledig per månad! och då försöka trycka in alla man vill träffa på en och samma helg..!! Nej va jag längtar tills semester så man kan få ta tillbaka lite av sitt sociala liv. & träffa ALLA!! Iiiiiiiiii.............

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej Anna!

Nu har jag varit in och uppdaterat mig om vad som händer i ditt liv.. Mycket jobb ser jag , du måste ta det lugnt och ta hand om dig!!!

På midsommardagen är det fest i Jobsbo, Johannes är ju själv hemma så då invaderar vi där. Kan ni komma kanske? Det blir cykel till Gladtjärn och dans o röj hela natten!!!



Tusen kramar från Mig!! :)

2009-06-14 @ 11:59:27
Postat av: Cissi

Vill också utomlands!

Trött på Svensk "sommar"... Brrr!

2009-06-16 @ 19:59:07
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0