Vad händer i Stockholm??

Ingenting just nu, skulle jag tro! Inte här hos mej i alla fall... Jag är ledig idag och sov till 10.30... Det var underbart skönt. Sen har jag bara myst i soffan, ätit frukost och druckit kaffe, kollat ut på regnet och poppat HÖG musik.. Gnällde lite på Johan först för att jag inte fattar hur man får på högtalar ljudet på datorn.. & fick precis det där man tydligen får en gång i månaden som kvinna..suprise suprise.. Lite extra surig blev jag allt..!

Har små ångest inför morgon dagen då jag börjar 05.30 & sen hela Lördagen.. Inte speciellt pepp!! Då Johan aldrig är hemma nu för tiden, och han kommer i morgon, och åker på söndag igen!! Avslut med skolan så då ska han ut och festa och sova på hotell. En annan har ännu en jobb vecka framför sig med EN dag ledig.

Men va FAAN... Det är inte många veckor kvar till semestern såå det känns BRA endå.. Det är bara att va positiv. Jag gillar jobbet så tro inget annat..! Det är bara bittert att man aldrig få träffa sin egen pojkvän!

Fredag kväll är vår!! Då skiter jag i om det regnar då ska vi grilla och ha en riktigt MYSIG kväll !!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sticker jag nog till Arlanda stad och Maxi och shoppar inför i morgon, då är de gjort!!



Fuck you All !!

Kommentarer
Postat av: sofia

Börjar du då?!

Du har iaf lite kvällar att jobba på, jag har BARA tidiga mornar, heele sommaren.

2009-06-06 @ 12:13:23
Postat av: Hanna (kusin)

Ja att du inte vet vad som händer i sthlm förstår jag eftersom du inte bor där :) Vet inte lilla Anna att Sigtuna inte ligger i sthlm de ligger bara i sthlms län.

Puss & Kram

2009-06-07 @ 21:19:39
Postat av: Jag..

Hörru Hanna viktig petter! Jag bor i stockholms län då. I en norr ort! till stockholm. Du får la inte ta så hårt på rubriker.

2009-06-09 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0