Vad är en Bal på Lilla Rhodos?

Jaa Nu har dom nog full fest ute på Ön. Jag missar precis Carro och Jerrys midsommarfest, vilket känns vääldigt tråkigt. Nästa år då jäklar!! Själv har jag precis slutat mitt 13 timmars jobb pass och serverat alla människor nubbe & Champagne!!

Men det var helt okej endå, jag har inte ens tänkt på att de är Midsommar, Johan firar på annat håll !! Men i morgon ska vi åka hem till Vackra, underbara Dalarna!! He he.. Först ska vi träffa Johans Mamma & Arne och äta med Linda och barnen, sen åker vi vidare hem & blir hemma en natt !

Ååå jag är ledig två dagar i RAD !! de är LYX nu för tiden, de ska bli såååå skönt!! De var tre veckor sedan sist! Såå alla kontors råttor, ni fattar inte hur bra ni har det, Varje HELG det är heelt sjukt LYXIGT i mina ögon nu.

Jag har jobbat 10 veckor och vart ledig 2 HELGER!!

Men nu är jag ledig!! Hi hi.. & de firar jag med ett glas champagne & snart sängen!! Hoppas ni haft en grym Midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0