Shit!!

Här händer det ju ingenting alls.. Det kanske är så att jag har ett så händelse löst liv just nu.. Att jag inte har NÅNTING alls att skriva.. HAA.. Men så är inte fallet.. Jag har bara inte haft lust..!

I helgen var jag & Johan hem till Mamma och Pappa & Sis.. ! Sis var BRUN som en Pepparkaka..! Vi sola och slappa hela helgen. Grillade med familjen och Mormor & Morfar, Träffade Hanna & Loviza, Jenni en snabbis.. Tyvärr.. ! Får bli längre nästa gång!! & gick till Carro och Jerry på fest vid halv elva tiden, sjöng sing star och jag trivdes som fisken i vattnet, sååå härligt att få träffa sina nära och kära!! Sen på vägen hem åkte vi till Linda och Magnus och grilla och passade på att träffa dom, också trevligt!! Vi hade vatten krig med Linus.. Och han Älskade det!!

I går var jag till Plantagen och köpte 7 blommor & krukor, och dan före de var jag och köpte 4 blommor...! Såå nu har jag blivit värsta trägårds FIA.. Ha ha.. Och det är fiiiin fint i mina fönster!! Blir inspirerad av mamma, som har det sååå himla fiint där hemma! Massor av fina saker, och verandan är som en fiiin oas! Jag vill också haa!!

Åå jag Älskar våra solstolar, dom är helt grymma! Jag somnade nyss i solen, och det är verkligen HELT UNDERBART!! Johan är borta som vanligt, han är mer borta än hemma, tyvärr!! Och syrran har stuckit till Halmstad och ska bo där under sommaren! Hoppas du kommer trivas!

Så nu blev ni lite uppdaterade.. ;) Nu ska jag läsa Glamour och äta lite godis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen!

Ser att du pysslar och donar på, hoppas att det inte dröjer så länge innan vi ses, kika in till oss i växeln nästa gång du är hemma om du hinner,

2009-06-05 @ 09:20:08
Postat av: Johanna

blev fel...skulle ju skriva lite mer. Joo...eller släng iväg ett sms om du är hemma kanske vi kan ta en fika, jag går på semester, V25 och kommer hit V31 igen...skööönt!

Hur går det på jobbet, har du börjat känna dig hemma?

Lägg in /altan som du pysslat på.

Kraaaam :))

2009-06-05 @ 09:38:36
Postat av: Jag

Hej Underbara Johanna! Va glad jag blev att du skrev! Jag är ju aldrig hemma vardagar nu för tiden, men jag tar mer än gärna en fika på semestern! Då ska jag försöka komma hem och va hemma i alla fall nån vecka. Jag får semester v. 28 så från och med måndag den 6/7 är jag leeedig, och det ska bli så skönt!! Jo då nu är det jag som lär upp nya, så jag har kommit in i det riktigt bra, jobbat 10 timmar idag, och ska jobba minst 12 timmar i morgon. Tur att det ger pengar! Men ikväll ska jag och johan grilla och bara ha det bra, vin flaskan är öppen! Hälsa maria & gerd så mycket från mej! Jag saknar er! Trevlig helg! KRAMAR!

2009-06-05 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0