Hi hi hi.. Sååå NÖJD.

Möbler Blev det, och jag är SÅ NÖJD!! Sitter i soffan nu, vi har grillat, Johan har kollat på Fotbollen på Nya TVn, och jag har setat här under filten och bara njutit av friska luften. På världens mysigaste veranda, jag är sååå nöjd. Vill bara ha ännu mer blommor, så det känns ännu mera sommar!

Vi kom hem sent igår, Jaa tillslut fick vi igång bilen, hamnade i rusningstrafiken så klart, men sen så.. Det blev både ute möbler, TÄNK soffa, två fåtöljer, fejkrotting, coffé cream färg och bord, tv bänk och nytt AS till Tv.. 

Johan skruvade ihop allt på engång, och vid 00.15 stod vi fortfarande och plattade kartonger! Lite trött var jag i morse när klockan ringde, idag blir de nog sängen i tid.

Men jaa. Hi hi.. Va glaaaaad jag är. Jag Har köpt nya fräscha möbler, och Johan har äntligen fått köpt sin Tv och Tv bänk!! Ringde nyss Johannes, så ja Jenni vi kommer nog på Midsommar dagen!! =) LYCKA.


Kommentarer
Postat av: mamma

jag delar din lycka. kan du känna det?

2009-06-16 @ 21:26:15
Postat av: syster

Jag är också med och delar :)

Släng upp några bilder vettja!



Kärlek

2009-06-17 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0