Gnäll kärring!!

Jaa det är jag de just nu.. ;) Jag har inte riktigt något flyt nu känns det som, jag är bara trött..& slut. Har fått rygg ont och blivit lite gnällig..! INTE bra!! Men va faaan det blir så när man gjort 200 timmar på en månad, Bara fått va ledig TVÅ dagar i rad, vid ett enda tillfälle på EN månad!! Annars har jag bara vart ledig en dag hit och en dag dit, och kroppen orkar fan inte det. Jag behöver två dagar i rad så jag får energi att ge allt på jobbet igen!! Man behöver få släppa tankarna kring jobbet och känna att man är ledig!!

Torsdag tex. då är jag ledig. Men då jobbar jag till 23.30 dagen innan alltså ons & Fredagen börjar jag 05.30 igen. Det är väl verkligen typiskt, vi minimerar den lilla dagen ledigt, så de blir en så kort ledighet som möjligt. Lika den gången jag fick ledigt två dagar, då jobbar man till 01 på natten till Lördag. Så det känns som man får en kort helg i alla fall..

Jaa jag vet att jag klagar! Men jag kan inte ljuga, lite bitter är jag faktiskt. Trots att jag älskar människorna och själva jobbet så blir det inte roligt om allt annat i livet ska halka efter!! Ett jobb ska väl vara ett jobb, inte hela ens LIV!!

Fick förresten P-böter i Lördags också.. Höll på att bli GALEN!! För automaten är trasig, och hur sjutton kan dom då böta min bil!! Som tur va hade jag ringt in i Torsdags och anmält det och dom hade inte lagat den på Söndagen när jag upptäckte bötern så jag fick rätt, Böten är riven!! Annars hade jag blivit helt galen! När man försökt betala och inte kan & endå får böter.. Daaa.

Såå nu har jag fått gnällt av mig lite, egentligen är jag ganska lycklig, Men trött och då blir i alla fall jag gnällig. Ge mej semester, lata dagar, bad och vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0