Negativ blev Positiv !!

Min negativitet var bara PMS, idag kom den som ett brev på posten, jag var rätt negativ redan från start i morse hade lite ångest över att gå och jobba, men sen kom solen fram. Jag fick steka lite innan jobbet och helt plötsligt blev jag glad och positiv igen & jobbet var jätte roligt. Vi hade bara trevliga och goa gäster, så det var riktigt roligt och alla va så himla nöjda.
 
I morgon är jag ledig och då hoppas jag på sol och bad... Just nu sitter jag under filten ute och myser med ett tänt ljus. Så himla skönt med frisk och sval luft. & tystnad.

Mamma och mormor kommer hit och hälsar på i morgon.. Härligt, jag behöver en dos sällskap.. ! Det blir mys, kanske en god lunch nere på Sigtuna eller en picknick i gröngräset nere vid vattnet..! Härligt...

Jobbar Fredag, Lördag & Söndag, Sen SEMESTER!!



Bjuder på en bild från Birka terminalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0