Syrran & sälen.

Då är vi hemma från sälen och syrran. Det har blivit en hel del skratt och massa mys. I lördags var vi så lagom trötta efter en kväll hos syrran & sen brasset. Vi hade då bilen uppe vid stöten mitt, och det var snöstorm. Såå kul det var att gå upp för backen. NOT.. Men vi gjorde det, och efter de drack vi varmchoklad & spelade massa spel och kort. Myys helg och lite party helt enkelt. Kul att träffa syster!!

Hanna & Daniel har fått sin lilla dotter nu! Såå söt, jag började tillochmed grina när jag pratade med henne.. GRATTIS GRATTIS GRATTIS.. Ååå va jag längtar tills jag får träffa er! Blir nästan lite avensjuk.. Tänk vilken underbar tid ni har framför er!

Nu sitter jag hos mamma & pappa och läääängtar efter min älskling!
Guuud Va Jag Är Kär i DEJ!! Det har aldrig känts så BRA som nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0