Strålande väder!

Yeeyh här sitter jag igen då. Strålande väder, soool och massa snö.
Hade vart kul om Carro & Jerry följt med. Jag vill ha nån att åka med!! Syrran har nyss varit här, hon började tre idag. Så jag har fått sällskap hela morronen. Pratat lite skit & kollat på MTV, blev ingen promenad då hon är liite sjuuuk. Snart blir det lite after skii.. Sen vet jag inte vad kvällen bjuder på. Laga mat & ha det bra kanske. Dricka lite vin med sis? Vi har köpt rödvin.. Mmm.

Sitter & kollar upp mot backen, och blir lite sugen!!

Vi träffade föressten världens sötaste Loviza igår. Hon va sååååå SÖT & liten!! Jag vill också HA!! Tog massa kort. Hon va så snäll, jag fick hålla i henne lääänge och hon grät inte en enda gång!! Så söt!

Jag hoppas jag kan åka dit på Onsdag igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0