Sälen?

Jaa då har jag varit hemma i Eskilstuna i två dygn. Kanske att vi åker iväg igen, ett jävla flängande på mej. Kan man väll lugnt påstå. Men nu blev Johan utan jobb också. Så då sitter vi här under samma tak och blir rastlösa. Så vi kanske sticker igen. Mat har vi ju hemma, så det enda som kostar är boende & bensin. Tre gånger till stöten på kort tid. Men vaa faan. Sen kommer vi hem på söndag, och då ska johan upp igen på onsdag. Men då till högfjället. & jag ska hem och festa med mina prinsessor!!


Jaa nu blev det bestämt. Vi drar.... Först till Hanna & Daniel åå söta Loviza, sen sälen IGEN, Ni tror väll jag är galen!! Det börjar jag med tro snart... Vardag var är du?

Den här gången ska vi bo på stöten mitt i en helt nyrenoverad.. =)
Och samma hus som syrran!! weeee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0