Kaffe?

Idag ringde klockan 05.15 å jag kände mej pigg!!? Konstigt tyckte jag!! Skjutsade Johan & sen tänkte jag sova lite till. Det tog ett tag men det gick, Somnade nog vid sjutiden igen. Vakna vid halv tio, och då var jag minsann inte lika pigg!! Kände mig mycket tröttare och såg vädret utanför.. Regn & Grått. Neej det gillar jag INTE..

Nyss druckit kaffe & ätit två ägg, såå gott! Ska snart göra mej i ordning och sticka ner till arbets förmedlingen. Känner mej inte allt för peppad, men jag måste!! Jag lär ju snart skaffa mej ett välbetalt jobb, så jag kan göra allt jag vill.
Prio ett är en ny säng! En sån som Hanna & Daniel har, sjukt stor och sköön! Tänkte överraska Johan med en sån när han kommer hem från frankrike.. Hehe.. Men då krävs det lite extra pengar!

Sen skulle jag faktiskt vilja bo utomlands halva året, guuud så sköönt. Vill inte flytta helt, är för "hemma" kär & skulle sakna familjen för mycket för de. Och släkt & vänner!! Men halva året!! Men då måste man komma på nå bra, äga något som drar in pengar även när man själv inte är i Sverige Mmm. drömma får alla göra!

Nej nu har jag inte tid att sitta här nå mer!


Kommentarer
Postat av: sara

Hej Anna, länge sen. Kram Sara Östh

2009-01-21 @ 02:06:35
Postat av: Jag

Hej sara! Ja det var verkligen länge sedan! Su du har hittat hit?? Har du själv någon blogg? Kramar från mej!

2009-01-21 @ 09:10:29
Postat av: Sara

Nej har ingen blogg nu, hade en när jag var gravid men nu hinner jag bara kika runt o läsa lite på andras bloggar;)



Allt bra med dig/er?

Kram

2009-01-21 @ 23:17:41
Postat av: Jag

Whaaat Har du barn!!?? Gud va kul!! GRATTIS!!

Blir lite avis på alla som får barn!



Det är jätte bra med mej, bor i eskilstuna med min pojkvän, dock inget jobb än.. =( Men det kommer.

Faan kan du inte skriva ut din mejl, så mejlar vi. Skulle va så kul! Nu ska jag sticka till sälen och hälsa på syrran! Ha det bra. Kramar.

2009-01-22 @ 11:01:10
Postat av: sara

2009-01-23 @ 13:17:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0