Utmanad av Emma!

Regler:

  • Berätta sju personliga sanningar om dig själv
  • Länka till sju personer längst ner i inlägget som du vill ska anta utmaningen
  • Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade

Sju sanningar om mig:

Jag ska länka det här vidare men jag vet inte hur man gör, det är en sanning, en tråkig sådan!
Jag fick 63 av 65 möjliga på Körkorts teorin.
Jag läser nästan bara bebis bloggar!
Jag vill bo stort & lyxigt. Längtar efter kaklat badrum med golvvärme & en super fiint STORT kök!!
Jag är avensjuk på Carro som har två jätte söta kattungar.
Jag kan aldrig va helt still, rör alltid på mig, även om det bara är en tå. Så kan jag bara INTE va still. Fråga Johan han hatar mej när vi ska sova. =)
Jag är rädd för andras hundar. Men skulle kunna tänka mig att skaffa en egen.



Jag länkar inte till någon för ingen kommer att ta sig tid att göra det här endå.

Men jag har ett önskemål!! Ni som läser min blogg kan väll skriva EN sanning om ER i en Kommentar!! SNÄLLA!


Kommentarer
Postat av: Jag

Hallåå EN sanning!!

2009-02-14 @ 10:32:42
Postat av: emma

En sanning: Jag läser oxå massa bebisbloggar!

2009-02-14 @ 15:57:30
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: Jag

Haha.. tack emma för stödet!! Lite mer sanningar vill man ju ha!

2009-02-14 @ 16:51:36
Postat av: Hanna (kusin)

Här kommer min sanning: Jag har världens sötaste bebis! :)

2009-02-14 @ 19:39:38
Postat av: Jag!

Jaaa det har du allt, och på måndag då ska jag komma & pussa på henne.. =)

2009-02-14 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0