Tänk va ens vänner kan göra en GLAD!!

Jaa Hanna klagar nu på dålig uppdatering så här ska hon & ni få.. Har ju några tappra & söta läsare som alltid är in. Vilka ni nu är.. Vet ju några av er men INTE ALLA!! Såå nyfiken!!

Idag och igår har jag i alla fall haft grymma dagar. Åå även i tisdags. Jag har jobbat, och det var kul.. Snackat massa skit och haft det trevlig med Maria & Johanna, och sen har jag i princip bott hos Carro.. Hehe.. Igår var jag väll där till Halv elva på kvällen & det var jag i dag med å i måndags.. Vi har haft det SUPER BRA!! Såå sköönt att få lite kvalitetstid med sina vänner!

Idag har vi först Lunchat på tea & tages, trevligt & gott, så kollade vi lite nisses & lantmännen. Sen skulle carro plugga lite, läsa, jag ville promt va kvar och de fick jag, så jag satt en sväng på internet och hon läste. Efter några timmar kurra våra magar så då blev det konsum & mat handling. JAG va mest intresserad av godiset.. Gaaah, vilket sug jag haft sen i söndags.. CHOKLAD CHOKLAD CHOKLAD... Nu har jag i alla fall stillat det, för vi köpte gooooodis. Mest jag. Carros påse var minimal, hon gillar mat mer. Jag åt kanske lite mindre mat, men dessto mer godis.. Illa... Men va faan. Gjort är gjort kommer aldrig hända igen. He he.. Kanske?

Sen var vi ute och gick med carros katter.. SÅÅÅ söta!! Jag är såå avis, skulle verkligen också vilja haaa.. Men det funkar tyvärr inte i mitt just nu ganska röriga globtrotter liv, som mamma säger..

Men snart så, när jag vunnit tio mille, skaffa hus & barn med Johan.. Dåå jäklar ska jag ha katter. Bra plan jag har va?

Kommentarer
Postat av: emma

du är utmanad på min blogg =)

2009-02-08 @ 10:35:26
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0