Skönaste köpet!!

Igår gjorde jag mitt skönaste men kanske dummaste köp Ever... Joo Jag har länge drömt om en ny stor, mjuk & sköön säng. Lik Hanna & Daniels. Såå Jaa Jag gick och köpte en kungsäng för 11 115 Kr....!! Mycket pengar det.. Men det drabbar väl ingen fattig? JOO det gör de nog. Hehe för nu har jag hela 33 kr på mitt konto!! Men vaa faan.

Kom hem till Johan och gav han ett madrass skydd. & JAG lyckades överraska honom för första gången!! Annars brukar han alltid lista ut före och inte bli speciellt överraskad. Men nu såg han faktiskt lite Överraskad ut. He he..

-Vadå HAR du verkligen köpt en SÄNG??

Hi hi .. Att jag har.. Den kommer på fredag den 27 Februari...!

Idag har det varit stora fixar dagen igen. Jag har städat ur hyllor i köket, diskat & strykt gardiner, satt upp gardiner i både sovrum och kök.. & snart ska jag dammsuga och torka golv. Johan ska tvätta!!

Sen var det ju de där att vi borde handla. Men vi kom fram till att vi har ju faktiskt inga pengar. Så nu ska vi tömma frysen och kylen.. Det lär bli intressant, vill jag lova.. Idag blev det Lax & Sallad. Åå så gjorde jag en egen röra som blev super god!! Den kan jag rekommendera.

Röra...

Kräftstjärtar
Keso
1/2 paket philadelphiaost Vitlök & örter
Fryst dill
citronpeppar
salt..

Rör ihop & ät till lax.. Super fräscht & gott!!




Snart snart står den i vårt sovrum!! När pengar finns ska jag köpa nya duntäcken & nya kuddar!!

Kommentarer
Postat av: mor

grattis till en ny säng nu är du verkligen en fattiglapp fattiglapp.

2009-02-17 @ 18:17:38
Postat av: Jag

Ha ha ha.. YES.. Nu är jag en riktig fattiglapp. Tur jag har så bra föreldrar.. eller? Är jag inte välkommen hem till hotellet i två veckor sen?

2009-02-17 @ 18:23:47
Postat av: Jag igen.

Usch vilka hemska stavfel jag lyckades med.

2009-02-17 @ 18:24:59
Postat av: Carro

Men kan du komma till mig den 28 om sängen kommer den 27? :S Du har ju inget val egentligen, så glöm att jag fråga..:P

2009-02-17 @ 21:14:47
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Hanna (kusin)

Jaaa,snart kommer du sova lika skönt som oss, du kommer aldrig vilja gå upp på morgonen. Du kommer märka att du aldrig sovit så skönt nån gång,de är underbart! :)

2009-02-18 @ 16:47:09
Postat av: Johanna

ha ha...Anna, du må tro ja skrattade när jag läste ditt inlägg om sängen, fanken va kul med en ny säng, skit i maten, det ordnar sig väl alltid eller vad brukar du säga?!. Njuuuta av livet, det kan du verkligen göra ;) kram Johanna

2009-02-18 @ 19:57:59
Postat av: Jaag.

Haha.. Åå gissa om jag blev glad nu!! Va det så kul att du skratta? He he.. Det var ju kul att jag kunde roa nån med mina dumma påhitt. MEN va jag ska njuta när den kommer.. Ska bli så sköönt såå.. De har hanna skvallrat om.. =) Jaa men precis ett perfekt tillfälle att rensa kyl och frys..!! Och Johan har inte muttrat någonting om att jag satsa mina sista pengar på en säng..! Ha det så bra Johanna nu gjorde du mej riktigt glad! Kramar Från mej!

2009-02-18 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0