Notis.

Notis! Johan har inte gått och köpt dyr champagne! Den fick han i 30 års present & den fick bara drickas vid speciellt tillfälle, så som förlovning, bröllop, barn eller när han fyller 40.. Huu det kändes konstigt att skriva.. Det är lååååångt kvar!!

Ville bara förtydliga det. Själv sitter jag och drömmer mig bort.. Jag vill flytta, hus eller lägenhet spelar ingen roll.. Bara det är större än den här trånga tvåan vi bor i. Jag vill ha ett data rum, så man kan göra vardagsrummet mysigare! Jag vill få plats med mitt springband, Jag vill ha barn och två, tre små söta kattungar. Ett fräscht ny renoverat kök, och ett superfiint badrum med bubbelpool & bastu. Jag vill ha en egen tvättmaskin och torktumlare, Jag vill ha nya duntäcken, Jag vill ha nya möbler i hela vardagsrummet, Divan soffan kanske får stanna, Jag vill ha ordning och reda & en gå in garderob, sorterade kläder, hyllplan för skor & skjutdörrar. Jag vill kunna köpa kläder igen!! Jag har INTE köpt något på hela hösten!! Vinterskorna är kalla och syrrans gamla!! minst 3 år gamla! Vinterjackan har mamma köpt åt mig! Alla mina pengar, dom få jag får går till mat & räkningar. Bläää. Ge mig ett jobb så jag åtminstone just nu har råd med mat!! Bajs.. Haha.. va jag gnäller.. Eller drömmer, kalla det vad ni vill. Men nu vill jag faktiskt inte va fattig nå mer. Mitt konto är övertrasserat med 100 kr. & nästa vecka läs torsdag. Får jag 1400 kr.. Jippi.. NOT.. De går åt till räkningar!!!

Eftersom jag jobbat 5 dagar nu i Feb. Får jag ju mindre från A-kassan.. Åå så får jag lön NÄSTA månad.. Därför är det extra fattigt. Blää. Åå så har jag, det ekonomiska undret, mig själv att skylla också. Dåå jag promt skulle köpa en säng!! Fast jag ångrar det inte en sekund.. För jag VÄGRAR ha ont i ryggen varje morgon nå mer!! VÄGRAR!!

Just nu lever vi verkligen med små marginaler.. Undar när vi ska få pengar att köpa en tv till vardagsrummet.. tex!! Men men, med kärlek funkar allt, eller?

Tänk om man kunde få gå och vinna 25.000 kr/månad i 25 år!! Gaah... Vilken lycka.. De har Johans vänner gjort.

Men du!! JAG är inte bitter för de.. För jag är på bra humör endå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe vi är inte förlovade =) ja visst skulle det sitta fint me extrapengar..gud va jag skulle göra om här hemma.. men idag har jag målat om en gammal byrå jag fått av mamma.. före & efterbilder kommer, håll utkik =)

2009-02-22 @ 17:38:52
Postat av: Hanna (kusin)

Är de inte bättre om DU vinner 25000kr i månaden i 25 år???

2009-02-22 @ 20:05:37
Postat av: Carro

IMORGON är ingen vanlig dag! Nej det är faktiskt min födelsedag! HURRA HURRA HURRA! Blev du glad nu? :)

2009-02-22 @ 21:10:35
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe, nej jag fick min sibylla tillslut! Happy ending..:D

2009-02-22 @ 21:49:38
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Jag..

Jaa men jaag så klart..! Va livet skulle va lite lättare! =) Får man komma till dej imorron?

2009-02-22 @ 21:49:44
Postat av: Carro

Duktig du är då! Själv har jag ätit på tok för mycket onyttigt! Ja jag måste ju passa på och säga Grattis till Hanna! och den lilla söta tjejen! Eftersom du kommenterar här kanske du läser med.. :D

2009-02-22 @ 21:57:37
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Jag

De gör hon nog!!

2009-02-22 @ 22:11:44
Postat av: Hanna (kusin)

Tusen Tack Carro! Jag lusläser allt som står här :)

2009-02-23 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0