Måndag & SOL!!

God morron!! Kan man bli lyckligare av att vakna till detta fiiina väder, UNDERBART!! Ska det va vinter så ska det va så här.

Har nyss läst morrontidningen, druckit kaffe & ätit ägg & bacon. Mums!! Helgen har varit jätte bra, jag har varit och firat mormor, hon fyller idag, det gör även Maria Nordin, Sååå GRATTIS TILL ER! Maria blir 25 år!

Vid mormor & morfar va även Hanna, Daniel & Loviza.. Guud va sööt hon är. Jag blir såå avensjuk. På lördag kväll åkte jag till Carro, dit kom även Ansi, super kul att träffa henne! Vi lagade god mat & satt och snacka massa skit och drack vin. Senare på kvällen kikade även Maria K in och hennes kompis Anna. Vi satt och prata till sena natten och sen sov jag hos Carro. Blev en bakis dag, då vi sooov länge & åt kebab Tallrik. En slapp & skön dag!

Idag ska jag ut och skotta snö, & sen åka upp till Mormor & Morfar igen! Lär ju passa på att träffa alla så mycket som möjligt när man endå är hemma! Fast jag funderar på att ringa Carro och kanske ta en promenad först idetta fiina väder. Vi får se!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Javisst är jag söt....eller de kanske inte var mig du mena ;)

2009-02-09 @ 14:19:44
Postat av: Jag

Näää Loviza så klart!! Men lite söt är du väl, hehe.

2009-02-09 @ 19:36:38
Postat av: Jag

Näää Loviza så klart!! Men lite söt är du väl, hehe.

2009-02-09 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0