Jag vet inte..

Men jag är nog en konstig tjej.. Jag gick i Tuna park idag, kollade runt lite.. Men det enda jag ville var att åka hem igen. Jag tycker inte alls att det är kul med affärer!! Joo Inrednings affärer & IKEA.. Men inte massa sko & klädaffärer. GUUUD va tråkigt. Just nu tycker jag att jag är så *** också så det är ännu tråkigare. Men när jag va smalare än nu, så ville jag inte heller gå huuur länge som helst. Som mamma tex. Hon är sjuuuuuk, hon kan gå hur länge som helst. 

Jag är väldigt tråkig när det gäller kläder, svart, svart, svart.. Antingen bor jag i mina mjukisar eller så har jag klänning på fest. Det där mitt i mellan det finns liksom inte.. Eller joo på sommaren, då har jag lite mer färg och lite finare kläder! Men nu det är Katasrooooof!!  Usch och fyy hur jag se ut!!


Idag har jag i alla fall tagit tag i utväxten, och färgat den. Kanske att jag ska "raka" av Johan håret också & färga!! Men nu ska jag ialla fall gå och göra tacos, sen ska sängen skruvas isär. För i morron kommer våran NYA!! Iiiiiiii...




Kommentarer
Postat av: sofia

Men det kanske inte står på =)

2009-02-26 @ 20:08:30
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Hej!

Va kul att du var med och tävla på min blogg!

De kommer att vara fler utlottningar så HÅLL utkick.. =)

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-02-26 @ 20:39:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Maria!!!

Lycka till i nya "sänghalmen" nu idag!!

HOppas att du blev nöjd med håret!!

jag jobbar väl på som vanligt och kollar restresor som en tok!! har inte hittat nåt bra än, till rätt pris...men jag hör av mig så fort jag vet....kan åka from sön 1 mars----och fram till 10 mars....hittar vi inget under den tiden så skiter vi i d!!! och tar det längre fram!!

trevlig helg!!Bamsekramar Maria

2009-02-27 @ 08:04:09
Postat av: Jag

Hej Maria! Okej, synd att ni inte hittar nå bra!! Jag har också kollat lite, det är ganske dyrt!! Men då räknar jag med att jobba ons-fre då. helt säkert, så hör du av dej i fall ni sticker söndag, och jag ska jobba mån & tis.. =) Ring när du vill!! Trevlig helg!! Kramar!!

2009-02-27 @ 13:44:40
Postat av: Lina

Tycker också det är mucho roligare med inredningsaffärer. Calle har mer kläder och skor än jag. Men jag tycker inte du brukar vara tråkigt klädd. Fast jag ser dej ju mest på fest =)

2009-03-05 @ 23:30:03
URL: http://noellekaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0