Grattis VÄNNEN!!



Idag (Ja klockan är efter tolv) Fyller VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS ÅR!!
GRATTIS GUMMAN!!

25 år!

Du betyder otroligt mycket för mig, du är en trogen vän sedan många, många år tillbaka.
Tror vi lär fira 12 år snart som riktigt nära vänner.
Barn kalas räknas inte riktigt.

Jag hoppas & tror att vi får många fler år, & att vi kan genomföra vår plan om två år. ;)

Vi har gått igenom fjortistiden, film kvällar, gråt, lycka, kärlek, första fyllan, för mycket kajal, första kyssen, skvaller, bråk, en hel massa träning (som du var drivande till) Jag tackar dej för min fasta röv, middagar, sing star, Turkiet, skräckfilmer, övernattningar, lilla rhodos.. Jaa allt.

Jag älskar dej otroligt mycket & vill önska dej en superbra födelsedag!

Ses på Lördag!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Å va söt du är Anna! Jag blev riktigt rörd av allt du skrev! haha för mycket kajal, ja den tiden glömmer man nog aldrig! ;) Ja tänk va mycket man har gått igeonom och det är nog mycket tack vare sina vänner som man klarat av allt jobbigt och roligt! :) Du är en underbar vän Anna och det kommer bli 12 år mer gånger 4! Älskar dig så mycket ska du veta! Ser fram emot helgen! Jäklar va skoj vi ska då! Puss å tusen tack!

2009-02-23 @ 10:01:05
URL: http://hane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0