Fredag, härliga fredag..

Trots att vi är arbetslösa båda två nu, och alla dagar flyter in i varandra. Är det sköönt med fredag! Vi har inte gjort något speciellt alls, En promenad i friska luften har vi lyckats med. Sen har Johan pluggat med sin tenta & jag har sökt ett jobb! Ett jobb jag verkligen skulle vilja ha!! Håller alla tummar! Vore huuur häftigt som helst.

Snart ska jag gå och prova att göra keso plättar. Fin fin fredags middag.. Eller? Åå så är jag lite frysen efter promenaden så en kopp kaffe får det allt bli.

Vill till IKEA snart, ska köpa nya lakan och påslakan till NYA sängen.. ÖNSKAR att jag hade pengar till Fluffiga dun täcken också. Men icke.. Inte nu Tyvärr..

Börjar känna konstigt utan tv i vardagsrummet, Det blir liksom inget mys i soffan. Det blir sängläge om vi ska se film eller tv. Och då somnar nån av oss hela tiden. Mest Johan!!

Synd att man inte har råd att åka hem ihelgen! Syrran är hemma & Mamma har kalas i morgon Men tyvärr, jag kommer nästa helg i stället. Då har carro sin 25 års fest!! Det ska bli kul.. Sen kanske att jag ska få jobba heeela vecka 10.. Jippi...!!

Nej nu vill jag ha kaffe! Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0