Desperate Hosewives Day too Day!!

Idag har jag och Carro haft en riktig desperate housewives day!! Hämtade upp henne vid halv tio, åkte till badhuset & simmade en timme. Det var jätte skönt, bastade och sen stack vi och sola. Ååå så lunchade vi på coco thai och pratade skit om våra karlar.. Ha ha. nej det sistnämnda gjorde vi så klart inte. Men en riktigt bra dag har vi haft. Skulle man införa varje vecka!! Det är nog riktigt nyttigt för själen!

I morron ska jag jobba igen. Det ska bli kul det med!!

Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa Amelia i äkta desperate anda!! Ha en sköön dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, vilken härlig dag!!!

Ska tänka på er i morgon när jag är LEDIG, längtar redan, ses på torsdag, det ska bli kul!! Kramizar

2009-02-10 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0