Bättre!!

Jaa som sagt igår var en riktig skit dag, jag sura, grina, vi bråka & allt kändes fel. Jag tyckte så synd om mig själv. Idag har jag vaknat på rätt sida och alla dom känslorna jag hade igår är som bortblåsta. Orka tycka synd om sig själv. NEJ för det är inte ett dugg synd om mig!!

Läste precis om en tjej som just nu planerar sin egen begravning, hon har en elakartad tumör i nacken. Som dom tar hål på hela tiden och klämer ur död vävnad!! Går på behandlingar & dessutom har hon en funktionshindrad dotter. MEN hon kämpar som en tok, och ska övervinna tumören! Där kan man kalla riktig sorg och någon som har rätt att va ledsen. Helt sjukt, jag grät och grät när jag läste. Önskar henne all kraft och lycka! & hoppas på det bästa!!

Läs själv!!

http://mittlivsabina74.blogspot.com



Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så hemskt mycket =) Vad roligt då ska jag hålla tummarna att du får en liten bebis =) Dom kommer, så fort jag vet att allt står rätt till i magen. =) Kram Kram.

2009-02-25 @ 15:03:35
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jag

He he. Jaa men det är skillnad på att vilja ha, och ska ha.. =) Men avis på dej de är jag allt!! Kramar!

2009-02-25 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0