Alla Hjärtans Dag!!

& vi hade en het diskussion igår. Oj oj oj.. Det ska man väl inte ha när man inte träffats på 11 dagar, MEN de hade vi.

Det började med att jag ville veta hur han haft det i sälen, bla. när dom var upp sju stycken. & även fikan med sitt Kex till ex. Som JAG föreslog dessutom, för hon verkade inte va helt okej med våran förlovning. Som jag inte ens nämnt här men endå. I alla fall blev han surig för att han blev utfrågad. Herregud jag är NYFIKEN, klart jag ville veta vad dom pratade om. Då kom det fram att han sagt till henne att anledningen att dom inte setts så mycket sedan de tog slut var att jag var lite svartsjuk.. Whaaaat? SVARTSJUK.. Kan knappt ta det i min mun.. ??!! Så ett noll till henne tyckte jag..

Så kan man väl inte säga!! Jag har aldrig nämnt någonting att dom inte får träffas eller nått. Herregud. Jag har ståt ut med mycket, vi har fortfarande saker i våran lägenhet som påminner mej om henne! & dessutom står det hennes namn på DÖRREN!! Gaaaah.. Arg blev jag. Men det som gjorde mej mest arg är att han aldrig nämnt till mig att han tycker att jag är svartsjuk!! Ååå jag tycker verkligen INTE att jag är svartsjuk!

Då sa han..
-Nä du är väl inte det då. Du är inte kär i mig. De är väl bara jag som vill att du ska va svartsjuk. Så jag vet att du ÄLSKAR MEJ!! 

Ahhh. Jag älskar dej! De vet du!

Men man tar inte mig som anledning till att dom inte träffats efter de tog slut. Nej nej nej. Visst är jag Nyfiken på dej Lisa! Herregud konstig vore det annars, ni har ett förflutet på 6 år!! Om du skulle råka se det här, Johan tycker vi ska ta en fika. Eftersom du är nyfiken på mej också, såå Ja.. Vi kanske skulle göra det! Ring mej..!

Sen bråkade vi om massa annat, typ att jag inte sökt jobb när jag vart hemma & såå. Jag fick skäll helt enkelt. Men det kan jag förstå. Det kan jag ta.. Jag måste HA ett JOBB!!

Men allt blev bra.. & vi myste massor..
& idag har vi ätit mys frukost, Jag sitter & skriver jobbansökan, (tog en paus nu) & Johan skriver tenta.. Om nån timme ska vi gå ut i det fina vädret och njuta av solen. Om jag inte ställer till det ännu mera nu då med detta inlägg.. Men jag kände att jag verkligen behövde skriva av mig. Har jag helt fel??

Är det typiskt oss tjejer att reagera som jag gjorde.. Jag menar 1-0.. bla bla.. Egentligen spelar det ju ingen roll va hon tror och inte tror.. Men jag blev så arg, för att jag tyckte att de han sagt va så FEL!!

Jaja skit samma.. Ha en underbar Alla Hjärtans DAG!!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Jag har en del att säga men vi tar de på måndag, de finns vissa nyfikna som inte behöver höra de :)

2009-02-14 @ 19:41:18
Postat av: Jag..

Hmm. Nu blev jag NYFIKEN igen..!! =)

2009-02-14 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0