Dalarna.


Ja, jag har varit hemma i Dalarna igen. Hos Älskade mamma & pappa. Det blev en lugn och mysig helt. Trots att jag var lite rastlös.. Promenad, pizza, film, kupolen, GOA syster, Hanna & loviza, carro, mormor och morfar, adventsfika. Läääääääängtar så efter julledigheten, och ännu mer kvalitetstid med de jag ÄLSKAR!!

Men nästa gång blir det tjej kväll men vin, och MASSOR av dans, jag är så sugen!!

Åkte 05.00 i morse, men hamnade mitt i en trafik olycka så E 18 blev avstängd och det var 5 mils bil in till stockholm, heeelt sjukt!! 5 bilar inblandade.. Usch !! Så jag blev endå sen in till jobbet.

Nu när jag kom hem har jag klätt granen. Ha ha ha.. Helt sjukt.. =) Men va Fan.. ;) Blev super mys!

På torsdag kommer Johan hem, och fredag blir det julshopping och IDOL finalen med Danne & Karin.. Iiiiiiii !! Kul Kul.

Nu varm dusch, jag fryser!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0