Trött!!

Redan psykiskt trött, det finns sååå mycket som jag måste lära mig!! & mina fötter och ben värker efter två dar!! (20 timmar) Bara 9 dagar till i rad då..!! Gaah, Konstigt nog längtar jag till Lör & Sön då jag ska jobba frukost själv, då är det inte så mycket folk i köket, & man får vara självständig!! Och trots att jag är livrädd för kvällar, så längtar jag efter det!! Då börjar men tre!! Jag och 04.30 har inte riktigt bekanta oss än!! Och kvällar är rätt mysigt att jobba.

Jag längtar tills man kommit in i det hela mer, jag hatar att känna mej dålig!! Om en månad eller så, då jäklar!!

Nu soffan, och tidig säng. Johan är endå i Örebro och kommer hem sent!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är lite trögt i början men man kommer in i de mer och mer.. =)

Lycka till imon!

2009-04-15 @ 19:54:22
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Maria A

Åh, vad kul för dig!! Övning ger färdighet sägs det ju!! Eller hur, va inte orolig, du kommer att bli en riktig fena på vinlistan.....plugga lugnt // Kram Maria

2009-04-16 @ 07:38:15
Postat av: Hanna (kusin)

Du är så duktig! Fy för att gå upp så tidigt, jag tycker de är jobbigt de dagar Loviza vaknar åtta och inte har lust att somna om igen :)

Hur går äggkokningen då,får du till de som du ska? :)



Det kommer gå jätte bra att jobba kväll ju, du lär dig snabbt, det är som Maria säger snart kommer du springa runt och rekomendera viner både hit och dit.



Men du, visst är du väl ledig så du kommer på söndag? Det måste du ju bara!

Kramisar i massor.

2009-04-16 @ 12:31:50
Postat av: Jenni

Hej Kusin!

Först och främst.. GRATTIS till jobbet och eran FIIINA lägenhet, gud va den såg mysig ut! Vi kommer absolut att komma ner och hälsa på er framöver. Du ser va allting faller på plats bara man har tålamod. Du är verkligen värd allt positivt som hänt på sistone. Saknar dig dock, nästa tjejfest måste du bli med på. Men det blir väl framåt sommaren, du verkar minst sagt ha fullt upp :)

Ha de så bra nu och va rädd om fötterna!!

Många kramar från Jenni

2009-04-16 @ 17:50:24
Postat av: Jag!!

Va GOOA NI ER!! Helt pl;tsligt funkar inte v[ra [';.. Ha ha, dom sista bokstaverna i ALFABETET!! Jag kanske ska ta och svara, n'r dom funkar, s[ ni f;rst[r. Maria! Tack f;r peppningen!! Hanna! Klart jag kommer p[ dopet, men jag kan bli lite sen!! Jag ringer dej i morgon, n'r jag slutat, tid har inte funnits!! Jag har varit sjukt trott och somnat vi halv nio!! OCH Jenni!! Ni saaa himla v'lkomna hit ner!! Tack s[ mycket f;r peppningen, just nu beh;vs den. och jag blev v'ldigt glad!! Saknar dej och jag laaaaangtar tills nasta tjej fest!! GUD va kul. M[nga kramar fr[n mej!! Och va kul att du hittat till min blogg!

2009-04-16 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0