Perfekt dag idag!!

Idag har jag hoppat på rosa moln och varit så sjukt lycklig!! Dagen började med morgonpromenad i solen, super skönt!! Jag går och tittar i diket, gjorde jag även förra promenaden, och Johan fattar inte varför. Jag säger att man kan hitta pengar..! Drömmer & fantiserar, tänk om man skulle hitta massa pengar i skogen.. bla bla bla.. Tror att Johan brukar sluta lyssna ungefär då..

Och idag var inte ett undantag, & helt plötsligt när vi går där, så hittar jag en hundring i diket.. He he. Min dag var räddad, och Johan fick så han teg. Ha ha ha.
 
Sen blev det ägg och bacon i solen på balkongen.. Pratade med carro i telefonen & hade det allmänt bra. Så har vi packat och skrivit på kontraktet till nya lägenheten!! YES!! Underbart!!

Vid två tiden bestämde vi oss för att prova på nya kinarestaurangen som öppnat här, så då åkte vi och köpte coca cola & fyra små rätter, drog ut till en badstrand & satt vid vattnet & i solen och bara Njööööööööööööööt & åt!! Såå GÖTT!!

Gräset börjar redan bli grönare & vårkänslorna är på topp, allt känns nytt och spännande! Jag hoppas att vi kommer trivas i vårt nya hem & storstan. Fast där vi ska bo är det som på landet!! PERFEKT!! Sen är jag riktigt nervös inför nya jobbet!! Men det ska nog gå bra!!



Ha ha. Hemsk bild, men den bjuder jag på!!  Lite sliten efter packning, sol och kinamat!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

å vad jag är glad för din skull Anna....hmm ska nog med börja kika i diket när jag är ute på mina lunchpromenader...ha ha. Hoppas att det går bra med flytten :)...sen lär du uppdatera oss med lite nya bilder på nya lägenheten. Myyyys på! kramar

2009-04-08 @ 22:43:31
Postat av: Jag

Tack Johanna! vad glad jag blir när jag får en kommentar från dej!! Hi hi.. Jaa börja kolla i dikerna, det lönar sig! =) Ja då lite bilder ska ni nog få!! Många kramar från mej!!

2009-04-08 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0