Jobb & Bilder från Dopet.

Det blev en sen kväll igår, jag var inte hemma förns 00.20 !! & då hade jag svårt att varva ner, så jag somnade säkert inte förrens 02.00 nån gång. Idag har jag bara dushat och just nu slappar jag i sängen med datorn. Och pratat med mormor i telefon. Morfar har skickat lite bilder från Lovizas dop som jag tänkte bjuda på. Så mycket annat har inte hänt, jag har jobbat & jobbat & jobbat... ;) Till helgen blir jag ledig, 2 dagar och då kommer förhoppningsvis SYSTER!! & på Lördagen även Hanna, Daniel & Loviza. Hoppas jag!!





Sista April jobbar jag dag, sen är vi schema lagda 8 timmar på 1 maj, för du ska vi göra någon kul aktivitet med jobbet, som just nu är hemlig. Undra vad vi ska göra? Sen hoppas jag på ledigt på Lördagen, och jobb Söndag. Så kanske två lördagar ledigt i rad, det vore skönt. Mitt huvud är rätt slut nu, och det eviga tjatet om benen & fötterna fortsätter!! Jag är verkligen inte van att stå & gå minst 8 timmar per dag!

Nu ska jag ringa Johan & höra i fall han ska jobba i morgon med!?


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka fina kort på Hanna,Daniel och lilla Loviza. Ha de bra o njuut av dina ledighet nu Anna. KRAMAR

2009-04-28 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0