JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER!!

Underbart!! Jag och Johan tog oss en morgon promenad i solen, Sen har jag suttit i solen fram tills nu. Vi åt till ochmed frukost ute. Det har varit jätte varmt och skönt! Så några fräknar fick jag!

I morgon ska jag till Hanna & mysa med henne och Loviza på stan i Västerås.
Hanna
ska ha nya dop kläder, och jag måste köpa Arbetskläder & arbetsskor. Ecco!! Det kommer svida i min tunna plånbok. Men vad gör man inte för ett jobb?

Hyran vi kommer få (med deposition) & vår nuvarande lägenhet, ligger på hela 23 700 kr!!
Sjukt mycket pengar alltså, och vi har ingen inkomst just nu.

Vi ska trolla med knäna, på nått sätt ska det gå.

Så nästan 12.000 kr ska jag ut med!! Usch.. Jag hoppas jag får lön snart! (växeln)

A-kassan krånglar som vanligt, då lönekontoret inte skrivit på någon underskrift. Blää. Så den är försenad som vanligt!!

DET SKA BLI SÅ SKÖNT MED ETT EGET JOBB!!!

Slippa lönekontoret & A-kassan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0