Yeeeah.

Blev super roligt igår. Först kom carro, och då hade hon ringt hit Petra & Andreas & deras lilla söta dotter. Såå kul att träffa dom, det var sääkert 1,5 år sedan. Åå Petra har ett nytt litet barn i sin mage.

Sen när dom åkt hem så kom Lina & Ullis, så det blev en hel del tjej snack, Eftersom Lina också har barn fick vi höra hur heeela graviditeten gick och allt runt, det var såå kul att höra!! Drack rosa panten, viiin, en tequila & massa MUSIK..

Så glaaad! & i kväll blev det mycket folk. SYRRAN KOMMER.. WEEE.
Sen blir det Therese & Jenni som det var sagt från början. Så ska Henke med, Johannes, Jannice & Hennes kille.
Så sju personer, Henke frågade om Tommy fick följa med, men det var osäkert, så vi får se.

SYND Bara att Carro & Kattis ska på personal fest. MEN.. Vi hade ju fest igår istället då. & Ansi jobbar!!

Nej Bilder kommer från gårdagen, Nu ska jag hoppa in i duschen. Syrran kommer snart, & dom andra vid Sex...

Johan Jag Älskar Dej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv!!! Hihi det var sketakul, måste göras om! Ja jag märkte att jag inte hade den med mig hem. Jättesnällt, då kan du få se hur vi bor nu innan vi flyttar. Men annars kan jag komma å hämta den själv, var ju inte ditt fel att jag var senil.

Kram

2008-09-06 @ 17:00:28
URL: http://noellekaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0