Svart/Vitt

Dålig dag blev bra dag..

Dagen började med att johan skulle in till stan & fixa ärenden.. & sen var det meningen att han skulle jobba.
Jag var väll halvglad över det, men jätte mycket gjorde det inte då jag skulle till TUNA..
Men precis innan johan skulle åka, säg 09.40 då ringer dom och säger att johan inte behöver jobba.

Då säger min söta älskling klä på dej vi ska in till stan, jag ska va där till 10.00

- WHAT?? Aldrig sa jag, det hinner jag inte..
( Jag låg i sängen oduschad och allt)

Hör en massa mummlande i hallen, klagomål och så... Sen drog han..

Ååå jag blev arg..!!
Vadå man kan ju inte säga åt en tjej att hon ska va klar på fem minuter!!!!!!
Det trodde jag alla killar visste..! Men icke... Grinig blev jag i alla fall.. & till råga på det, skulle jag byta linser..
& den skavde hur många gånger jag än gjorde ren den och tog ut den.. GAAAAAAAAAAH....

Sen när johan kom hem drog vi till Tuna.. Jag bestämde mig då för att vara grinig..
Haaaaa... Han ska inte tro att det bara är han som kan va SUR, för det är han väldigt bra på..
Nej han skulle få se mig SUR nån gång också...

Ååå jag lyckades, han drog ifrån mej.. Hehe.. Efter nån timme hitta jag honom.. & jag blev snäll igen..
Vi kom överens om att jag skulle sluta va sur & han skulle sluta bli sur för småsaker.. Som han ofta blir..
Jag tycker i alla fall att det är små saker, där är vi inte riktigt överens.. Men men.. Ta den dagen då det verkligen händer nått.. Hur ska vi då klara det??

Så jag blev glad & johan lättad.. Vi drog in på stan, käkade lunch som alltid på favorit stället.. Satt lääääänge och pratade. Så länge att vi fyllde på med fika.. Shoppade lite & nu massa mys.. eller ja, det har vi avklarat..
För nu sitter johan och spelar tv spel.. Jiipiii.. Nej då.. Han frågade faktsikt om de var okej..

& jag har diskat, fixat morötter, chips & dipp... Ååå lite Viiin...

Såå dagen känns riktigt bra. & imorron åker vi hem till mamma & pappa, och vidare på helloween middag med släkten..

Trevlig heeelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0