Party Pumps..

Ja största händelsen idag, det är nog att jag går runt i mina nya pumps.
Dom är svarta, helt vanliga & rättså billiga.
299 kr.. Men jag gillar dom väldigt mycke. Dessutom har jag vita strumpor i dom nu, så jag inte ska få skavsår när dom ska på i morron.. För då blir det 30 års fest.

Nio i morron ska vi bli fina i håret.. Blir nog chokladbrun som jag har planerat länge nu. Köpte ju chokladbrun så jag skulle färga själv, men NEEJ jag är värd att få det gjort & klippt nån gång. Syrran har ju fixat det senaste tiden.
MEN nuu ska jag få det gjort på riktigt.. =)

Idag ska vi åka till Vingåkers Aoutlet.. Sen vidare till Katrineholm, där blir vi hela helgen.

- & det här shoppade jag igår,
Ny jacka, H&M 398 kr, Klänning Ichi 299 kr, Bolero Ichi 169 kr, Pumps 299 kr
Halsbandet är från Oriflame..

   




Jag är nöjd! Sen ska jag fixa fina naglar & lösögonfransar..

Kommentarer
Postat av: Maria

jadu, kan kan inte annat säga att du kommer att bli en fantastisk primadonna i helgen.......whiiiii, skitsnygga kläder och skor!!! Och nyfixad i håret!! ha det så jättekul och tänk INTE alls på oss här hemma i Smedjebacken

Trevlig helg partybruden // Kram Maria

2008-10-03 @ 14:18:28
Postat av: Anna

Tack söta kära lilla Maria. Nu blev jag ännu gladare än vad jag redan är! Trevlig helg!! Många kramar!!

2008-10-03 @ 15:12:19
Postat av: syster

"pa riktigt" humpf..

2008-10-09 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0