Onsdag?

Då var man hemma hos mamma.. Jag sitter vid köksbordet och skriver, & hon lagar skaldjurs lasagne.. Ska bli spännande att smaka. Vi har nyss tagit en långpromenad. Det var riktigt skönt.

Jag MÅSTE röra på mig mer!!! Det är ju så skönt när man väl gör det..

Igår var kuss hos mej i E-tuna.. Vi var onyttiga som vanligt, Hmm..
& så såg vi Ps I Love You..
Jag för andra gången då, men det gör inget för den är så mysig...

Johan var också hemma hos oss, lill johan.. Kul med besök!! Vi körde gitar hero, en massa tjat om det jag VET..
Men det är ju så roligt!!

I morron ska jag baka äppelpaj, på mammas beställning.. & besöka mormor & morfar.
Jaa det händer inte så mycket just nu.. Vet inte vad jag ska hitta på, blir lite rastlös.. Vill bara sticka iväg & göra någonting.

Men någonting jag inte skrivit om, är att jag fått jobb.. =)
I alla fall ett litet tag, men inte än.. & det behövde jag inte ens söka. Wiihoo. Ibland ska man ha tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0