Fika Torsdag...

Idag har det hänt en hel del, Jag hoppade ur sängen för att göra äppelkaka.. Mmm. den blev super god.
Smakade inte den då, utan duschade, slängde på mej kläder och drog till Lernbo.. Satt där i flera timmar och fikade..
Pratade med mormor & morfar. Hanna & hennes mormor kom också. Så det var trevligt, gäller ju och umgås ordentligt nu med alla...

Sen hämtade jag syrran & mimmi vid tåget vid halv fyra.. Skjutsade hem mimmi, & snackade en hel del med syster..
Hämtade mamma vid fem & tog den där promenaden jag lovat.. Sköönt.

Sen hem igen & fika.. Äppelpaj, Bärpaj, vaniljsås & glass.. JAG VET.. En hel del fikande idag.. FEM koppar kaffe har också gått i. Då var det mormor & morfars tur att komma till oss.. Dom ville ju smaka god paj och träffa syrran..

I maj nästa år, jag vet det är ett tag dit, men då ska jag, syrran & mamma Backpacka.. Mini packpacka.. Hehe, en så där 10 dar kanske.. Då ska vi se Italien & Frankrike.. Syrran älskade det.. & mamma har alltid velat se toscana...

Så vi har setat och surrat nästan hela kvällen, med undantag för lite tv..

I Morron blir det också fullspäckat, jag ska tvinga mig själv att gå upp i tid..
Ska packa grejer, tvätta?! Tvättmaskinen gick sönder här, så jag lär åka hem till faster och tvätta, kika förbi på jobbet, & sen arbetsförmedlingen, köra hem till Eskilstuna, städa lägenheten, och stor handla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0